Plata si livrarea
- Livrare prin curier
Livrarea produselor se face oriunde pe teritoriul Romaniei.
Livrarea Produselor este gratuita pentru comenzile cu o valoare mai mare de 400 lei.
Taxa de livrare in cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 400 lei este de 25 lei pentru localitatile ce se afla in aria de acoperire a retelei de curierat.
Pentru localitatile din afara retelei de curierat, costul livrarii difera in functie de zona geografica si consta in Taxa pe regiune + Taxa pe zona. Aceste taxe pot fi consultate in pagina „Cos Cumparaturi”, sectiunea „Calculeaza costul livrarii”, pentru fiecare localitate in parte.
Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceaste este livrata de la sediul nostru la destinatie in interval de 1-2 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.
In cazul comenzilor a caror plata se efectueaza prin virament bancar sau online cu cardul, livrarea se va face doar dupa confirmarea platii, avand acelasi interval de procesare de 1-2 zile lucratoare.
In ziua livrarii coletului vei primi SMS din partea firmei de curierat partenere prin care ti se va comunica intervalul de livrare a expeditiei. In cazul in care reprezentantul firmei de curierat partenere nu te gaseste la adresa in intervalul comunicat, vei fi notificat de catre firma de curierat partenera cu privire la existenta unei trimiteri postale si ti se va indica punctul de lucru al firmei de curierat partenere de unde poate fi ridicata. Coletul se va pastra in depozitul local al firmei de curierat partenere timp de 7 zile calendaristice de la prima avizare. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre dYNTRONICS iar comanda ta se va considera anulata. In acest caz, vei putea plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporti costurile unei noi livrari.
Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat, urmand ca in acest caz sa fii notificat de catre unul din operatorii nostri.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale sau alte impedimente de forta majora.
Important!
La momentul livrarii, te rugam sa verifici starea coletului. In cazul in care coletul este deteriorat, deschis, cu urme de lichid sau produse lipsa, te rugam sa nu receptionezi coletul, sa pozezi deficientele si sa soliciti curierului sa intocmeasca un proces verbal pentru deteriorare.
Coletele deteriorate pentru care se respecta cele de mai sus beneficiaza de acoperire impotriva daunelor. Astfel in cazul in care produsul/produsele aflate in colet sunt deteriorate, puteti solicita inlocuirea lor gratuit sau rambursarea eventualelor sume deja platite. Pentru a beneficia de inlocuire/rambursare te rugam sa ne informezi cu privire la situatie si sa ne trimiti o copie a procesului verbal intocmit de curier si poza/pozele coletului deteriorat nedesfacut pe adresa de email 21din.teo@gmail.com in maxim 72 de ore de la data livrarii.
Daca este semnata primirea coletului si achitata valoarea rambursului in cazul unui colet sosit neconform, inseamna ca ai acceptat primirea lui iar firma de curierat isi declina responsabilitatea pentru integritatea coletului.
Nerespectarea procedurilor necesare la livrarea sau returnarea coletului exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva Dyntronics sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produselor sau inlocuirea acestora.
- Ridicarea de la sediu
Serviciul de ridicare personala din sediul DYNTRONICS este gratuit si este valabil pentru toate produsele disponibile in magazinul online.
Ridicarea produselor direct de la sediu se poate face dupa confirmarea in prealabil a comenzii si stabilirea unei date si ore pentru preluare.
Modalitati de plata
Comenzile pot fi achitate in sistem ramburs (plata cash la livrare), card online(prin intermediul procesatorului de plati Shopify) sau prin virement bancar.
Pentru comenzile cu ridicare de la sediu sunt acceptate doar card online sau virament bancar.