Garanția produselor
Garantia produselor
Toate Produsele comercializate de catre DYNTRONICS beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor.
Conditiile acordarii garantiei vor fi aceleasi pentru persone fizice, respectiv, pentru persoane juridice.
Garanția produselor vandute de catre DYNTRONICS este de 2 ani, exceptie facand produsele consumabile(prosoape,solutii etc.). Perioada de garantie incepe de la data data facturii produsului.
In cazul in care Produsul se defecteaza, DYNTRONICS se va ocupa de repararea/inlocuirea gratuita a acestuia daca Cumparatorul informeaza Vanzatorul despre defectiune in perioada de garantie, cu conditia ca Produsul in cauza sa respecte Politica de Garantie prezenta.
In cazul in care Produsul se defecteaza in perioada de garantie, Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
- sa informeze Vanzatorul cu privire la defectiunea Produsului;
- sa furnizeze Vanzatorului un material foto/video care sa surprinda functionarea defectuoasa sau inexistenta a Produsului;
- sa completeze si sa trimita formularul de reparatie / inlocuire Produs din cadrul Site-ului disponibil in pagina: Formular de returnare produs;
- sa trimita prin curier Produsul defect Vanzatorului la adresa: str. Marasti 53C, Caracal, Olt.
Dupa primirea Produsului si constatarea defectiunii de catre DYNTRONICS, Vanzatorul va trimite gratuit Produsul inlocuitor catre Cumparator.
Garantia nu include sau nu se aplica in urmatoarele situatii:
- Documentul de achizitie a fost modificat in orice mod sau nu este lizibil;
- Produsul a fost reparat sau modificat de catre persoane neautorizate de Vanzator;
- Defectiunea a fost cauzata de utilizarea excesiva / neintrerupta a produsului in alt scop decat cel pentru care a fost conceput;
- Defectiunea a fost cauzata de lovirea produsului sau de conditii ambiante care nu sunt conforme;
- Produsul a fost avariat, inclusiv, dar fara a se limita la, deteriorari cauzate de animale, fulgere, tensiune anormala, incendiu, dezastre naturale, apa;
- Prezinta urme de oxidare cauzate de folosirea in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces;
- Transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea Produselor in conditii necorespunzatoare;
Conditii de acordare a Garantiei si Conformitatii:
- PRODUSELE CARE NECESITA MONTAJ PROFESIONAL BENEFICIAZA DE GARANTIE DOAR IN CAZUL IN CARE MONTAJUL ESTE REALIZAT INTR-O UNITATE AUTORIZATA RAR SAU LA O UNITATE PARTENERA.
- Garantia se acorda la prezentarea Produsului, a facturii fiscale de achizitie a acestuia, precum si a unei descrieri exacte a manifestarii defectului si prezentarea unor materiale video/foto, in functie de caz, cu Produsul in cauza.
- Vanzatorul poate oferi fie repararea produsului, fie inlocuirea acestuia, daca nu se poate repara, fie reducerea corespunzatoare a pretului, in conditiile legii.
- Orice reparare sau inlocuire a produsului in perioada de garantie va fi rezolvata într-o perioda rezonabila de timp, de 15 zile calendaristice de la data constatarii defectiunii de catre DYNTRONICS.
- In cazul in care se decide inlocuirea Produsului cu un altul care nu se afla in stocul Vanzatorului la momentul constatarii, perioada de solutionare a cazului poate depasi termenul de 15 zile calendaristice. In aceasta situatie, Cumparatorul poate solicita returnarea contravalorii Produsului in schimbul inlocuirii Produsului defect cu unul nou.
- In cazul inlocuirii unui Produs, Produsul nou devine proprietatea Cumparatorului, iar Produsul vechi trece in proprietatea Vanzatorului.
- Costurile de transport al Produselor defecte in perioada de garantie vor fi suportate integral de catre Vanzator. DYNTRONICS nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Cumparatorului ii este recomandat sa trimita coletul ambalat corespunzator in ambalajul original, asa cum l-a primit de la Vanzator.
- Garantia este acordata doar pentru defectele de fabricatie ale Produsului in urma carora a rezultat defectarea acestuia inainte de termenul specificat in pagina de produs dedicata.
- Garantia asigura strict reparatia/inlocuirea produsului in cauza, nu se ofera despagubiri pentru manopera, deplasari etc. .
Clientul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile instructiunilor sau conditiilor de utilizare cuprinse in pagina Garantia produselor, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia Produsului.